بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل از مهم ترین و دشوار ترین مسائل کارشناسان سئو در تبریز می باشد. بالا آمدن سایت در گوگل فقط در صورتی ممکن است که بتوانید به بهترین شکل از تکنیک ها و استراتژی های سئو در جهت رشد و پیشرفت سایت استفاده کنید.
تقریبا درصد زیادی از اشخاص زمانی که در اینترنت در پی موضوعی هستند، صفحه جستجو را اسکرول نمی کنند و اکثرا بر روی لینک های اولی که گوگل نمایش می دهد، کلیک می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بودن در صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخور دار است و باید بتوانید سایت تان را در میان سه لینک اول موتورهای جستجو قرار دهید.
این مبحث مشخص کننده این موضوع است که رقابت در حوزه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل بسیار بالا است. از همین رو توصیه می کنیم جهت یادگیری نحوه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل حتما تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.

فاکتورهای موثر در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

فرد سئوکار باید از استراتژی های کاربردی استفاده کند تا بتواند تجارت و کسب و کار سایت خود را گسترش دهد. در ادامه این گزارش عوامل و فاکتورهایی که تاثیر مثبتی بر روی این مسئله دارد را بیان خواهیم کرد.

تاثیر عبارات کلیدی طولانی

در صورتی که نمی توانید به راحتی برای عبارات کلیدی کسب و کار خود که رقابت زیادی دارند، رتبه بالایی کسب کنید، می توانید از عبارات کلیدی طولانی تر استفاده کنید.
البته قابل ذکر است که تمام این کلمات نمی توانند به خودی خود بازدید و فروش زیادی را برای شما به وجود بیاورند. در صورتی می توانید نتیجه ی خوبی از این موضوع بگیرید که شمار زیادی از این کلمات را در مطالب سایت استفاده کرده باشید. تحقیقات انجام شده نشان دهنده این موضوع است که قسمت قابل توجهی از سرچ های موتور جستجو به کلمات کلیدی طولانی مربوط می شود. در عین حال کسب جایگاه برای این کلمات تا حدود زیادی راحت تر از کلمات کوتاه و پر رقابت است. به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی این کلمات می تواند کمک زیادی به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل نماید.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن
بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن

گوگل ادوردز و نقش آن در بالا آمدن سایت در گوگل

امکان دارد برای شما هم این پرسش پیش بیاید که گوگل ادز ترافیک واقعی را برای سایت ما به وجود نمی آورد و این که آیا واقعا استفاده از این قابلیت گوگل کارآمد است یا خیر؟ در حقیقت این موضوع می تواند تا حدود زیادی تاثیرگذار باشد، چرا که بسیاری از سایت ها از این روش استفاده کرده اند و در برخی مواقع در صورتی که کاربران اسکرول نکنند به serp نمی رسند. صاحبان کسب و کار توانسته اند از این روش درآمدهای خوبی را به دست آورند. با این که نحوه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل با این روش کمی متفاوت است ولی تاثیرات مناسبی بر روی کسب و کار شما دارد.

تولید محتوای بیشتر از سایت های رقیب

در اکثر مواقع ما باید بتوانیم تعداد زیادی مقاله برای سایت تولید نماییم؛ چرا که هر قدر مطالب زیادتری در سایت قرار بگیرد، ما فرصت بیشتری جهت کسب جایگاه بهتر در کلمات کلیدی بیشتر خواهیم داشت. هر کدام از مطالب سایت می توانند بازدید و ترافیک جداگانه ای برای سایت به وجود بیاورند. معمولا سایت های موفق در هر ماه به طور میانگین پانزده مقاله منتشر می کنند.
تعداد کلمات یک مقاله نیز تاثیر زیادی در بالا آمدن سایت در گوگل دارد. معمولا موتورهای جستجو به مطالب کمتر از هزار کلمه زیاد اعتبار نمی دهد. بنابراین در صورتی که تا امروز از مطالب کوتاه در سایت استفاده می کردید، توصیه می کنیم که مطالب قبلی را آپدیت کنید و طول محتوای خود را افزایش دهید.

استفاده از عنوان های جذاب و ترغیب کننده

عناوین از اساسی ترین قسمت های یک مطلب به شمار می آید. احتمال این که بتوانیم بدون استفاده از عناوین جذاب و بهینه، پیشرفتی در سایت داشته باشیم، بسیار ضعیف است.
امکان دارد حتی بهترین مطالب هم بدون استفاده از عناوین ترغیب کننده، نتوانند رضایت کاربران را جلب نمایند. بنابراین بایستی پیش از انتشار یک محتوا، چند بار آن را ویرایش کنید تا بتوانید در پایان بهینه ترین مطلبی که رضایت مخاطبان را جلب می کند ارائه نمایید.
معمولا در اکثر فیلم های آموزشی سئو به اهمیت انتخاب عناوین یک مقاله تاکید بسیاری می شود. بنابراین بی شک جهت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل بایستی مدت زمان زیادی صرف بهینه سازی و انتخاب عناوین محتوا بشود.

افزایش سرعت سایت

یک وب سایت باید بتواند روی همه دستگاه ها و با سرعت بالا بارگذاری شود. کند بودن سایت باعت ایجاد اثرات مخربی بر روی رتبه بندی آن در موتورهای جستجو می شود. هیچ شخصی دوست ندارد زمانی را بدون دلیل صبر کند تا محتوای یک سایت لود شود.
جهت چک کردن سرعت یک سایت، ابزارهای مختلفی وجود دارد. یکی از این ابزار های تست سرعت سایت، Gtmetrix است. بنابراین اگر قصد دارید به سادگی در فرایند نحوه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل موفق باشید، باید به بهینه بودن سرعت سایت تان اهمیت بدهید.

اعتبار دامین سایت

هر چقدر زمان زیادتری یک دامین را خریداری کرده باشید، این دامنه از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارد. علاوه بر این هر چقدر مطالب بهینه تری در دامین قرار دهید، اعتبار آن هم افزایش می یابد. بهتر است از کلمات کلیدی اصلی تجارت خود، بر روی دامین سایت استفاده کنید. با این روش فرصت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل تا حدودی زیادی افزایش می یابد.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن
بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن

لینک سازی داخلی و خارجی

همان گونه که می دانید ساخت بک لینک به سایت اعتبار و ارزش می دهد و هر وب سایتی که دارای ارزش و اعتبار زیادتری باشد، ساده تر و در مدت زمان کمتری می تواند در موتور های جستجو رتبه کسب کند.
همه متخصصان و کارشناسان حوزه سئو و بهینه سازی سایت بر این باورند که برای بالا آمدن در صفحه اول گوگل نیاز به ساخت بک لینک های خوب داریم. باید به این موضوع هم دقت داشته باشیم که تمام لینک هایی که می سازیم باید با موضوع آن صفحه از سایت ما مرتبط باشد؛ مشاهده شده که در بعضی از مواقع این لینک های ساختگی موجب افت سایت و کاهش جایگاه در گوگل شده که به دلیل سیاست اشتباه و غلط سئوکار است.
لینک سازی داخلی هم یکی دیگر از روش های افزایش رتبه سایت است که اگر به صورت صحیح و با رعایت تمامی دستورالعمل های موجود انجام شود می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روی سایت شما داشته باشد.

جمع بندی

اگر تازه شروع به گسترش کسب و کار و سایت خود کرده اید، بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل برای شما دشوار خواهد بود. چرا که سایر رقیبانتان سال های گذشته را کار کرده اند و توانسته اند به صفحه اول گوگل بیاند. ولی هر چه زود تر طراحی و سئو سایت خود را شروع کنید، شانس شما در این زمینه بیشتر خواهد شد.
اصلی ترین حرکتی که پیش از استفاده از استراتژی های سئو باید انجام دهید صبور بودن و استفاده مداوم از تکنیک ها و ترفندهای کاربردی در این زمینه است. بدون شک با کار کردن بر روی سایت تان و رعایت صحیح دستورالعمل های سئو شما هم پس از مدتی به یکی از قدرتمندترین سایت های موجود در حوزه کسب و کار خود تبدیل می شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن