بازسازی، تعمیر و رفع ایرادات سایت تبریز

Reconstruction, repair and troubleshooting of Tabriz site

شرکت سئو سایت در تبریز از افرادی متخصص و کارآزموده در رابطه با بازسازی سایت تشکیل شده که با دقت به جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، رنکینگ سایت شما را در گوگل بهبود می بخشند. تیم سئوکار حرفه ای با بررسی و تقسیم وظایف به صورت منظم و دقیق و باتوجه به کسب و کار و برند شما، در زمان بندی دقیقی، سایت شما را به رنکینگ اول گوگل می‌رساند و به تعمیر و رفع مشکلات سایت شما می‌پردازد. این مجموعه با سابقه ای موفق و درخشان در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو وب سایت است و توانایی تعمیر سایت های قدیمی، رفع اشکال سایت و انجام خدمات سئو را برای همه شرکت ها دارد.

خدمات سئو سایت تبریز
خدمات تعمیر و رفع اشکال و ایرادات سایت در تبریز

تعمیر و بازسازی سایت در سئو وب سایت تبریز

سئو وب سایت تبریز به جز طراحی سایت، توانایی دارد سایت های قدیمی را بازسازی نموده و سبب رونق دوباره کسب و کار شما در فضای مجازی و موتورهای جستجو از جمله گوگل شود. بنابر این خدمات زیر را در این حوزه برای شما مهیا کرده است؛

در مورد بازسازی وب سایت به توضیحات بیشتری در ادامه خواهیم پرداخت.

اهمیت بازسازی و بروزرسانی سایت

در صورتی که هنوز به اهمیت تعمیر و بازسازی سایت پی نبرده اید، به شما میگوییم که چرا نیاز به بازسازی وب سایت دارید؟

همه سایت ها پس از مدتی نیاز به بازسازی پیدا خواهند کرد، این جمله را دورباره بخوانید، شاید مقداری عجیب به نظر برسد ولی به طور حتمی شما هم شاهد رشد روزافزون و مستمر تکنولوژی هستید، همانگونه که هر روز یک ورژن تازه از برنامه های گوناگون منتشر می شود، سایت های اینترنتی هم در طول زمان نیاز به بازسازی، بروزرسانی و افزودن قسمت های جدید پیدا می کنند.

به طور کلی بعد از گذشت سال ها از طراحی سایت اگر پشتیبانی و نگهداری درستی از وب سایت نشود به مرور زمان دچار مشکلاتی خواهد شد، بنابراین با گذشت روزها و پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری اگر سایت خود را دستخوش تغییراتی نکنید به زودی افت خواهد کرد و از رقبای خود جا می مانید. حتی ممکن است سال های زیادی از طراحی سایت شما نگذشته باشد، اما در هر حال نیاز به بازسازی و رفع اشکال سایت داشته باشید، بازسازی و تعمیر وب سایت به شما کمک خواهد کرد تا سایت خود را بروز و نوین کنید، انگار که دوباره طراحی سایت انجام داده باشید.

در  بروزرسانی و نوسازی سایت، سایت شما مورد بررسی قرار گرفته، ایرادات سایت حل شده و تغییرات مورد نیاز شما بر روی آن انجام می شود. اهمیت بازسازی وب سایت را زمانی خواهید فهمید که بازدید و بازخوردهای سایتتان کاهش میابد و سایت کمکی به پیشرفت کسب و کارتان نمی کند. در صورتی که هدف از طراحی سایت در تبریز فقط بالابردن پرستیژ کاری و کلاس نیست بلکه هدف اصلی آن کمک به پیشرفت حرفه و معرفی آن به دیگر افراد می باشد.

تاثیر بازسازی سایت در سئو

از جمله سوالاتی که ذهن اشخاص را به خود درگیر نموده است، این است که آیا بازسازی سایت سبب افزایش رتبه سایت در گوگل خواهد شد یا خیر ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این کاملا بستگی به مجموعه و طراح سایتی دارد که شما برای بازسازی و تعمیر وب سایت به او مراجعه می کنید. در صورتی سایت شما در گوگل رتبه و رنکینگ خوبی دارد و حتی خط اول است ممکن است این نگرانی برای شما پیش بیاید که شاید در هنگام بازسازی سایت رتبه شما در جستجوگر گوگل کاهش پیدا کند، ولی با استفاده از سئو و بهینه سازی می توان رتبه سایت را حفظ و در عین حال آن را بازسازی نموند.

اگر برعکس این ماجرا برای شما اتفاق افتاده است و سایتتان قطعا رتبه خوبی در گوگل ندارد و همچنین بازدید بسیار کمی دارد، می توانید با استفاده از بازسازی و رفع اشکالات سایت آن را افزایش دهید و حتی صفحه اول گوگل قرار بگیرید. یکی از تخصص های شرکت سئو وب سایت تبریز طراحی سایت، سئو کردن سایت و بالا بردن رتبه در گوگل می باشد. پس بازسازی وب سایت شما طوری انجام میشود که به جز تغییرات و طراحی مجدد به مرور در صفحه اول گوگل و حتی خط اول گوگل نیز دیده شود.

سایت من چه زمانی نیاز به بازسازی دارد؟

احتمالا تا الان فکر می کردید که نیازی به تعمیر و بازسازی سایت ندارید یا هنوز چه زمانی برای بازسازی و تعمیر وب سایت مناسب است؟

به طور کلی اگر سه مورد زیر برایتان پیش آمد، حتما باید از بازسازی یا بازنویسی سایت استفاده کنید.

منسوخ شدن یا بهم ریختن قالب سایت

در صورتی که شاهد خرابی یا مشکل در قالب سایت خود بودید و یا به طور کلی از قالب سایت خود رضایت نداشتید و قصد تغییر در قالب سایت خود را داشتید می توانید با استفاده از بازسازی و تعمیر وب سایت مشکلتان را حل کنید. خراب شدن قالب سایت نشانگر این مورد است که “زمان تعمیر و نوسازی وب سایت فرا رسیده”. دقت داشته باشید هیچ کدام از مشتری ها و کاربران به یک سایت با قالب منسوخ شده و قدیمی اعتماد نمی کند.

کاهش فروش محصولات یا زنگخور سایت

یکی از روش های دیگر که به شما هشدار می‌دهد که به رفع اشکال و بازنویسی سایت احتیاج دارد، کاهش فروش محصولات سایت یا کم شدن مراجعه کنندگان باشد. اگر طراحی سایت فروشگاهی انجام داده اید و محصولات خود را به صورت آنلاین در سایت به فروش می‌رسانید، با کاهش میزان مشتریان و فروش محصولات می توانید نتیجه بگیرید که دیگر زمان بازسازی و رفع اشکالات سایت فرا رسیده است. سایت شما باید چک شود تا مشکلات کاهش مشتریان پیدا و سریعا رفع گردد. اگر محصولی برای به فروش رساندن ندارید، نیز با توجه به کاهش تماس ها و بازخورد و تعامل کلی افراد از سایت به این موضوع پی خواهید برد.

نظرات منفی کاربران در رابطه با سایت

در صورتی که از طرف کاربران سایت نظرات منفی و شکایت هایی دریافت کردید که مربوط به طراحی سایت می شود و متوجه شدید سایت شما به خوبی برای کاربران کار نمی کند، فورا جهت بازنویسی و رفع اشکال سایت خود اقدام نمایید. به سبب آن که در نهایت همین نظرات منفی منجر به کم شدن فروش یا استفاده از خدمات سایت شما خواهد شد.

سئو در بازسازی سایت

همانگونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم یکی از خدمات بازسازی و رفع ایراد سایت، سئو و بهینه سازی آن می باشد. ممکن است وب سایت شما مشکلات زیاد و متعدد داشته باشد که حین بازسازی و بازنویسی سایت آن ها را برطرف خواهیم کرد، علاوه بر این در صورتی که قصد دارید سایت شما از نظر سئو قوی تر باشد و بتواند با سایت های نظیر خود وارد رقابت شود، ما می توانیم روی سئو کلمات کلیدی موردنظرتان کار کرده تا جایی که وب سایت شما در آن کلمات به رتبه اول گوگل برسد. وظیفه سئو همین است که کاری کند تا سایت شما برای گوگل مهم معرفی شود و گوگل آن را در صفحه اول نتیجه سرچ ها به نمایش بگذارد. خودتان را جای مشتری قرار دهید، طبیعتا با سرچ کلمه ای به سراغ اولین سایت هایی می‌روید که نمایش داده شده است. در نتیجه اگر به دنبال دیده شدن و پیدا کردن مشتریان بیشتری هستید سایت شما حتما باید سئو شده باشد.

سئو وب سایت تبریز تمام سایت هایی که طراحی می کند کاملا سئو محور هستند. به علاوه در هنگام بازسازی و رفع اشکال سایت شما را از نظر سئو بررسی میشود و بازنویسی آن را بر اساس اصول سئو بازنویسی می کند.

طراحی قالب در بازسازی و تعمیر سایت

قالب سایت نیز از جمله موارد بسیار تاثیرگذار بر جذب مخاطب می باشد. طبق تحقیقات معمولا در صدر قابل توجهی از مشتریان هنگام ورود به سایت جذب ظاهر آن می شوند، اگر ظاهر و رنگ‌بندی قالب سایت بتواند بر مخاطب تاثیر زیادی بگذارد می توان گفت بیشتر راه را رفته رفته‌اید. و اما اگر در همان ابتدای ورود کاربر از ظاهر سایت خوشش نیاید امکان دارد اعتماد کمتری به محصولات یا خدمات شما کند. در واقع اگر ظاهر سایت شما شیک و زیبا باشد مشتری احساس می کند محصولات شما نیز به همان اندازه باکیفیت و درجه1 هستند. بنابراین اگر قالب سایتتان نامنظم یا ظاهر زیبایی ندارد می توانید به کمک خدمات بازسازی سایت سئو وب سایت تبریز یک قالب سایت جدید و مطابق خواسته‌تان داشته باشید.

یکی دیگر از نکته هایی که در بازسازی و تعمیر قالب سایت اهمیت فراوانی دارد، کپی نبودن قالب آن است. ما برای شما قالب هایی جدید و کاملا ویژه برای شما طراحی می کنیم که منحصر خودتان باشد. در نظر گرفتن علم رنگ شناسی و تاثیرات هر رنگ نیز می تواند به بیشتر شدن درآمد شما از طریق سایت کمک کند.

خدمات سئو سایت تبریز

سئو کلاه سیاه از شیوه هایی بر خلاف رهنمودهای موتور جستجو استفاده می‌کند، بنابراین آنها این ریسک را بهمراه دارند که وب سایت و یا محتوای شما از نتایج جستجو حذف شود.

سئو کلاه سیاه شما را سریعتر به جایگاه مورد نظرتان می‌رساند. این کار معمولا ارزان تر است زیرا شما در حال حرکت در مسیری بر خلاف قوانین گوگل وبمستر هستید.

در واقع، بسیاری از تاکتیک های کلاه سیاه به طور خاص در دستورالعمل ها به عنوان کارهایی بیان شده اند که نباید انجام دهید. 

سئو کلاه سیاه به سرعت ارزش بوجود می آورد، اما خطر زیادی دارد چون این ارزش نمی‌تواند و نخواهد توانست پایدار بماند.

تکنیکهای های سئو کلاه سفید به شدت به دستور العمل های موتور جستجو پایبند است. آنها به احتمال زیاد از تغییرات الگوریتم های آینده تأثیر منفی نگیرند، زیرا شما بر اساس قوانین بازی می کنید. بدست آوردن نتیجه بیشتر طول می‌کشد، زیرا شما از تقلب و مسیرهای میانبر اجتناب می‌کنید اما سئو کلاه سفید، ریسک کمتری را به همراه دارد و در طول زمان، ارزش، ماندگاری و پایداری دارد. 

بیشتر شرکت های معتبر سئو و بازاریابی محتوا مانند از تکنیک کلاه سفید استفاده می‌کنند.

سئو کلاه خاکستری بین تکنیک های کلاه سیاه و کلاه سفید قرار دارد زیرا تاکتیکها و تکنیکهای آن معمولا در دستورالعمل گوگل نیست. شما باید در مورد اتخاذ این روش هم احتیاط کنید.

سئو منفی اجرای روش های سئو کلاه سیاه و یا خاکستری در وب سایت شخصی دیگر با هدف آسیب رساندن است. رقبای شما آسیب می‌بینند و باعث می‌شود که شما در نتایج جستجو بالا بیایید.

الکسا، سایت آنالیزکننده ترافیک وب‌سایت‌ها است که آن‌ها را براساس تعداد بازدید کاربران، رتبه‌بندی می‌کند. به بیان دیگر، سایت Alexa ، اطلاعات ترافیک دیتا، در محیط اینترنت را از تمامی نقاط دنیا جمع‌آوری می‌کند. مهم‌ترین اطلاعاتی که این سایت به کاربران می‌دهد این است که در تمام دنیا و نیز در هر کشور و هر دسته‌بندی، چه سایت‌هایی دارای بیشترین بازدید هستند. سایت الکسا یکی از سرویس‌های خدماتی شرکت آمازون است و در سال 1996 باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش آن‌ها، فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه تاریخچه تاسیس و دلیل نام‌گذاری این سایت را مطالعه خواهیم کرد.

  • ۱. رتبه برتر در گوگل با استفاده از تبلیغات!
  • ۲- رتبه اول سرچ گوگل با سئو محلی!
  • ۳- رتبه اول سرچ گوگل با اسنیپت های برجسته!
  • ۴- رتبه اول گوگل با سئو!
به بالای صفحه بردن