سفارش تبلیغات گوگل ادوردز تبریز (Google Ads)

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز Google Ads با نام قدیمی گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی گوگل می باشد که این امکانات را برای مشتریان فراهم کرده تا به شکل یک سیستم تبلیغات کلیکی با پرداخت هزینه در نتایج جست و جوی گوگل قرار بگیرند. تبلیغات کلیکی گوگل (PPC) در حقیقت به این معناست که از طریق سرمایه گذاری برای تعدادی از کلمات کلیدی جایگاه تبلیغ خود را مشخص نمایید و فقط هنگامی هزینه پرداخت می نمایید که کاربر بر روی تبلیغات گوگل در تبریز کلیک کرده باشد.

تبلیغات گوگل ادوردز
سفارش تبلیغ گوگل ادوردز تبریز

گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر قصد تبلیغات کسب و کار در گوگل را دارید و قصد دارید با توجه به تعداد زیاد جستجوهایی که به صورت روزانه در Google انجام می‌گیرد سرمایه‌گذاری کنید و با سرعت هر چه بیشتر به رشد بیشتر درآمد برسید، هیچ روشی بهتر از ثبت نام برای استفاده از خدمات Google ads وجود ندارد.

تبلیغات گوگل در جاهای گوناگونی در صفحات و در بین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر خواهند شد. شما می توانید بر اساس مزایده خود، جایگاه تبلیغ را نیز مشخص کنید ولی  براساس بررسی های انجام شده 87 درصد از کاربران صفحات بعدی جستجو را بررسی نمی‌کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند.

ما برای تبلیغات در کسب و کار در تبریز و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در تبریز می توانیم بهترین خدمات را برای توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت شما به ارمغان آوریم. در ادامه بررسی خواهیم کرد چگونه تبلیغات از طریق گوگل امکان پذیر است و چه بازتابی برای رشد در کسب و کار و تبلیغات شما خواهد داشت.

تبلیغات در گوگل به چه شکل است؟

باید بدانید روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد تا شما بتوانید آمار بازدید و شناس شدن سایت خود را بوسیله ی آنان انجام دهید. تعیین این مورد که کدام روش جهت کسب و کارتان مناسب است ممکن است کمی زمان بر و دشوار باشد.

کمپانی های مختلف تبلیغاتی همیشه به شما می گویند که در تبلیغات کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید بدون اینکه واقعاً دلیل آن را توضیح دهند یا اطلاعات کافی و حرفه ای در این زمینه داشته باشند. ما در ادامه به شما خواهیم گفت:«چرا بهتر است از تبلیغات گوگل استفاده کنید» البته در نظر داشته باشید مزایای بزرگ زیادی وجود دارد و این سبک از تبلیغات طیف گسترده ای را به همراه خواهد داشت.

7 مزیت اساسی تبلیغات در گوگل:

1. دسترسی گسترده افراد به گوگل

در حال حاضر، زمانی که مردم سؤالی دارند که نیاز به پاسخگویی دارد، اولین ایستگاه آن ها به طور معمول جستجو در گوگل می باشد. موتورهای جستجو گوگل سالانه بیشتر از 2 تریلیون جستجوی گوناگون را انجام می دهد. این بیشتر از 5 میلیارد جستجو در روز می باشد. در این میان افرادی هستند که به دنبال راه حل هایی برای مشکلاتی هستند که کسب و کار شما می تواند ارائه دهد. اگر آنها تا به حال از اینترنت استفاده کرده باشند، به احتمال زیاد پاسخ چیزی را در گوگل جستجو کرده اند. و اگر بتوانید به آنها کمک کنید تا پاسخ را پیدا کنند، حتی اگر با یک تبلیغ باشد، احتمال اینکه شما را انتخاب کنند تا رقیب شما بیشتر است.

تبلیغات گوگل ادوردز
سفارش تبلیغات گوگل ادوردز تبریز

2. قابلیت هایی که امکان هدف گذاری را فراهم می کند

باید این را بدانید که، در هر مرحله از ورود کاربر و خریدار به Google، چیزی برای هر کسب‌وکار و هر مشتری بالقوه ای وجود دارد. در بستر گوگل می توان تبلیغات را بر اساس کلیدواژه های خاص تعریف کرد و مخاطبین مرتبط و دنبال کننده با آن هدف را به سوی خدمات قابل ارائه خود هدایت کرد. ولی بهتر است بر روی عبارت‌های جستجو و کلید واژه های طولانی مانند «نرم‌افزار حسابداری برای بازاریابان آزاد» به جای عبارت «نرم‌افزار حسابداری» استفاده کنید. عبارات طولانی تر معمولاً ارزان‌تر هستند، و برای جلب توجه افرادی که دقیقاً به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید، ارزش آن را دارند. اغلب اوقات افرادی که رشته های طولانی و خاص کلمات کلیدی را جستجو می کنند، قصد بیشتری برای رسیدن به هدف مورد نظر دارند. و همین امر باعث می شود که افرادی را که در تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید بسیار ارزشمند باشند.

3. هدف را مهار کنید

بزرگترین تفاوت بین افرادی که با تبلیغات گوگل به آنها دسترسی پیدا می کنید و افرادی که با سایر اشکال تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید، هدف آنهاست. مثلا، در شبکه های مجازی، افراد در پی تبلیغات نیستند. آن ها در پی راه حلی جهت مسائلی نیستند که زندگی روزانه آن ها را آزار میدهد. آنها به دنبال عکس های کودک و عکسهای تعطیلات و به روزرسانی های خانوادگی هستند. برخی از کارشناسان حتی تبلیغات جستجو را نوعی بازاریابی درون‌گرا به جای تبلیغات برون‌گرا می‌دانند، زیرا به کسی کمک می‌کنند که اولین قدم را برای جستجوی آن برداشته است. با استفاده از آگهی، به مشتریان بالقوه اجازه دهید به سراغ شما بیایند، سپس به آنها کمک کنید تا پاسخ‌ها را بیابند و جزو مشتریان شما شوند.

4. هر بودجه ای را بر روی میز بیاورید

اکثر کلمات کلیدی قیمت زیادی ندارند. هیچگاه بیشتر از آنچه می خواهید هزینه جهت تبلیغات نکنید. با تبلیغات در گوگل شما کنترل کاملی بر بودجه کمپین های تبلیغاتی خود دارید. جایی که می‌توانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در آگهی گرفته تا بودجه روزانه کمپین کنترل کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید در هر ماه هزینه کنید و بودجه را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ بسیار خوب عمل می کند، می توانید هزینه تبلیغات را برای آن افزایش دهید تا نتایج مطلوب را افزایش دهید. برای کاهش هزینه تبلیغات در تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارند، برعکس عمل کنید و هزینه ای صرف کلمات کلیدی بدون بازخورد پرداخت نکنید.

5. نتایج را در قالبی قابل درک در Google Ads ببینید

گوگل همواره همه چیزها را قابل درک و راحت می کند. اطلاعات اولیه مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را بیابید یا با ادغام Google Analytics جزئیات بیشتری در خصوص بازدید صفحات تبلیغات سایت خود کسب کنید. این به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما چگونه رفتار می‌کنند – دقیقاً برای یافتن چه عبارتی کلیک کرده‌اند، کجا رفته‌اند و چه مدت زمانی را در آنجا سپری می‌کنند.

تبلیغات گوگل ادوردز
سفارش تبلیغات گوگل ادوردز تبریز

6. نتایج سریع‌تری نسبت به سئو کسب کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز فاکتور شماره یک رتبه‌بندی صفحات وب سایت های پربازدید است. پست ها و صفحاتی که در صفحه یک می بینید فقط با کلمات کلیدی که به دقت تحقیق شده اند آنجا قرار نگرفته اند، بلکه در سایت‌هایی هستند که در طول زمان تعداد زیادی بک لینک جمع‌آوری کرده‌اند. ممکن است سال ها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در جایگاه اول برای یک عبارت جستجوی کلمه کلیدی گسترده ببینید. البته بعضی از شغل ها هیچگاه آن را نخواهند دید.

با این حال، هنگامی که با Google شروع به کار می کنید، شانس شما برای جهش تمام نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و علاوه بر این راحت تر نیز می شود. آغاز به اجرای تبلیغات نمایید و شانس این که کاربران شما را در ابتدای صفحات گوگل ببینند افزایش دهید.

7. ایجاد آگاهی از برند

تقویت نام برند، شخصیت، شهرت و … را برای ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان بسیار ضروری است. هر چه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید، برند شما قوی‌تر می‌شود و اعتماد بیشتری نسبت به مشتریان بالقوه کسب می‌کنید و اعتماد چیزی است که در پابان سبب خرید و مشتریان وفادار شما می شود. از طریق شبکه جستجوی تبلیغات، حتی اگر مشتریان بالقوه روی آن کلیک نکنند، برند شما، شعار شما، آنچه ارائه می‌دهید و هر چیز دیگری که از کپی و برنامه‌های افزودنی خود برای نمایش استفاده می‌کنید، می‌بینند.

چرا از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

این شبکه جست و جوی پیشرفته بستری برای مشاغل در هر اندازه با بودجه های مختلف و اهداف تبلیغاتی متفاوت دارد. مخاطبان هدف شما لااقل یک بار از گوگل برای یافتن جواب یک مشکل استفاده کرده اند. بنابراین در دریایی از جستجوهای ظاهرا بی پایان 2 تریلیون در سال – چرا یک موقعیت را فراهم نکنید تا ببینید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

علاوه بر این، Instapage به تازگی یک راه حل جدید Advertising Attribution را اضافه کرده است، که در آن می توانید هزینه هر بازدیدکننده و هزینه به ازای هر سرنخ را در Instapage، در هر تغییر دنبال کنید. برای دیده شدن تبلیغات خود و استفاده درست با فرایند تبلیغات در گوگل ادز با مشاورین ما در این زمینه در تماس باشید. ما می توانیم بهترین کلمات کلیدی هدف را برای شما براساس بودجه شما در نظر بگیریم و شما را برای رسیدن به هدف مورد نظر هدایت کنیم.

به بالای صفحه بردن